اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

مشهد در لیگ دسته اول تیم نخواهد داشت؟| کلاف سردرگم امتیاز شهرخودرو

  • کد خبر: ۱۱۷۳۲۴
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
مشهد در لیگ دسته اول تیم نخواهد داشت؟| کلاف سردرگم امتیاز شهرخودرو
هنوز مشخص نیست دقیقا چه بر سر شهرخودرو خواهد آمد و این تیم آیا به نمایندگی از مشهد در لیگ یک حضور خواهد داشت یا نه؟

به گزارش شهرآرانیوز، ماجرای انتقال امتیاز باشگاه شهرخودرو به گروهی دیگر، پس از سقوط این تیم به لیگ دسته یک همچنان مبهم و لاینحل باقی‌مانده‌است. از سویی مدیران و مالک باشگاه شهرخودرو، در مصاحبه‌ها و جلسات با مسئولان استان خراسان رضوی مدعی هستند که آماده فروش و انتقال امتیازند و از سوی دیگر با وجود مراجعه خریداری جدید، رفتاری عجیب داشته‌اند.

حیدرپور در روز‌های گذشته در مصاحبه‌ای با خبرنگاران مدعی شد؛ حمیدوای آماده فروش باشگاه است، اما امتیاز را به خریدار واقعی واگذار می‌کند نه (fake) او در ادامه صحبت‌هایش خواستار ورود خریداران واقعی شد، اما توضیحی در خصوص خریدار فعلی نداد.

مشخص نیست دقیقا چه در سر مدیران شهرخودرو می‌گذرد، اما آنچه مشخص است اینکه بدهی کلانی که شهرخودرو به افراد مختلف دارد، زمینه‌ساز بحران در فروش امتیاز لیگ یکی این باشگاه شده‌است.

بدهی سنگین چندصدهزاردلاری به میروسلاو، بازیکن سابق اوکراینی، بدهی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی به مهدی رحمتی و ... ازجمله مواردی است که خریداران را تا این لحظه به نظر می‌رسد از خرید امتیاز شهرخودرو دل‌زده کرده‌است.

محمد حسینی، نماینده فرد خواهان امتیاز شهرخودرو در خصوص ادعای حیدرپور اظهار کرد: با دوستان فوتبالی خود پیش از ورود به مذاکره با شهرخودرویی‌ها مشورت کردیم و در نهایت اطلاعات لازم را به فردی که خواهان خرید امتیاز شهرخودروست، اعلام کردم.

وی افزود: متاسفانه دوستان در شهرخودرو با وجود اینکه خود سابقه فعالیت ورزشی و رسانه‌ای دارند، اما حرف‌های عجیب و سوال‌برانگیزی را مطرح کرده‌اند. از حیدرپور خواستیم مبلغ کل بدهی‌های شهرخودرو را اعلام کند، اما ایشان به جای پاسخ به این سوال در خصوص شخص خریدار و علت حضورش در انگلیس سوال و جواب می‌کرد.

وی افزود: آیا برای خرید یک ماشین فرد خریدار پیش از پرداخت پول استعلام لازم در خصوص خلافی و ... را اخذ نمی‌کند؟ این رفتار‌های شهرخودرویی‌ها بیشتر به نظر می‌رسد ناشی از این است که فروشنده واقعی نیستند و صرفا در حرف و کلام، مدعی هستند که در صورت حضور خریدار، امتیاز را واگذار می‌نمایند.

حسینی با اشاره به سرنوشت ابومسلم گفت: وقتی ابومسلم در دوران حسین زمان به لیگ یک سقوط کرد، مالک وقت باشگاه به دلیل عدم تطابق میزان بدهی و ارزش ذاتی باشگاه، کار را رها کرد و رفت. در آن دوران افشین داوری، رییس وقت ورزش خراسان رایزنی کرد تا فردی پیدا شود و خرج تیم را برعهده گیرد. ابتدا تصور این بود که بدهی باشگاه ۷۰۰، ۸۰۰ میلیون تومان باشد، اما مدتی بعد معلوم شد بدهی ابومسلم بیش از ۱۰ میلیارد است. آیا خریداری که با نیت حمایت از ورزش، در این شرایط خاص اقتصادی قدم جلو می‌گذارد حق ندارد نگران چیزی باشد که خریده‌است؟ آیا سرنوشتی که برای ابومسلم رقم خورد نباید دغدغه همه دلسوزان ورزش استان باشد؟

وی افزود: فکر نمی‌کنم خواسته نامعقولی از دوستان در شهرخودرو داشته‌باشیم. نه ما که هر خریدار دیگری قطعا خواهان شفافیت بحث بدهی‌ها خواهدبود. مگر می‌شود از کسی توقع داشت بدون هیچگونه اطلاعی راجع به رقم بدهی‌ها برای تیمی خرج کند و مالکیتش را برعهده گیرد؟ به آقایان پیشنهاد کردیم وکلای ۲ طرف مذاکره کنند و در نهایت به توافق برسیم و تعهد بدهند که اگر بدهی دیگری بعد‌ها مشخص شد روی امتیاز شهرخودرو بوده، شخص حمیداوی و حیدرپور وظیفه پرداختش را برعهده گیرند.

حسینی همچنین تاکید کرد: دوستان ابتدا خواهان دریافت مبلغی به عنوان بیعانه بودند تا پای میز مذاکره بیایند! سال‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی بوده‌ایم و ورزش را پیگیری می‌کنیم، اما اولین بار بود چنین چیزی شنیدیم. پرداخت بیعانه وقتی هیچ چیز این باشگاه مشخص نیست، عقلانی است؟

وی خاطرنشان کرد: دوستان اگر واقعا خواهان فروش امتیاز تیم شهرخودرو هستند، چرا در حال فروش بازیکنان و دریافت مبلغ برای صدور رضایت‌نامه بازیکنان تیم هستند؟ امتیاز تیم وقتی هیچ بازیکنی نداشته‌باشد چه ارزشی دارد؟ وقتی تیم به شدت تضعیف شده‌باشد، خریدی که درنهایت با سقوط به لیگ ۲ همراه شود، چه توجیهی دارد؟ اگر واقعا فروشنده هستند، باز هم دوستان را به مشهد دعوت می‌کنیم، ولی به شرطی که واقعا نیت به فروش داشته باشند و دست از صدور رضایت‌نامه برای بازیکنان فعلی بردارند. در یک بازه ۸ روزه ۲ بار به جباری که آدم مثبت و خوبی هم هست، پیام دادیم، اما پاسخی دریافت نکردیم.

وی با اشاره به اینکه شهرخودرویی‌ها خواهان دریافت ۲۵ میلیارد شده‌اند، گفت: طبق آماری که به صورت جسته و گریخته گرفته‌ایم، بدهی این تیم بیش از ۳۵ میلیارد تومان است. چطور روی امتیاز لیگ یکی با این حجم بدهی ۲۵ میلیارد قیمت گذاشته‌اند؟ ما عزم خود را برای خرید امتیاز تیم فوتبال جزم کرده‌ایم، اما احساس می‌کنم دوستان در شهرخودرو میلی به فروش امتیاز ندارند و ادعا‌ها در حد حرف است.

حسینی تصریح کرد: با سایر تیم‌های لیگ یکی و حتی لیگ دویی صحبت‌هایی داشته‌ایم و اگر در مسیر خرید امتیاز شهرخودرو با این دست‌انداز‌ها همچنان روبه‌رو باشیم، مذاکراتمان با سایرین را جدی‌تر می‌کنیم. هدف ما باشگاه‌داری اصولی است و در این مسیر با دوستانی از جنس فوتبال، از جمله حسین و حسن بادامکی که از پیشکسوتان بنام فوتبال ایران هستند مشورت می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->